Sentsazio zirraragarria

SENTSAZIO ZIRRAGARRIA

Sergio



Egun batean etxerako bidean nire anaiarekin topatu nintzen.Orduan 8 urte neuzkan eta nire anaiak 11 urte zituen. Atarian sartu eta ondoren eskaileratik oinez igo beharrean igogailuan igo nahi genuen, nekatuta nengoelako. Gainera igogailua berria zen eta irrikitan nengoen frogatzeko.

Barruan geundenean ni hirugarren pixura igotzeko botoia sakatu nuen eta bat batean bostgarren pisura igo zen. Guk pentsatzen genuen norbaitek deitu zuela baina ez, inor ez zen izan zeren eta ateak ez ziren ireki eta. Gero bigarren pisura jaitsi zen eta hor bi minutu edo horrela egon zen geldirik. Nire anaiak esan zidan erlaxatzeko.

Bost minutu itxoin genuen eta garrasika hasi ginen. Norbaitek entzun zigun. Bizi lagun bat zen. 
Neska hori saiatu zen guri laguntzen. Baina ez zuenez lagundu suhiltzaileei deitu zien. Berehala etorri ziren suhiltzaileak eta igogailutik atera gintuzten. Uff, ze lasaitasuna atera ginenean handik.
Zer beldurra pasatu nuen egun horretan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sergio
3. zikloa (Morlans)