DESKRIBAPENA

DESKRIBAPENA

PERTSONA


Nik deskribatuko dudan pertsona nire gelakoa da. Bere aurpegia alaia da. Bere begiak marroiak dira eta bere ilea horia eta luzea du. Altua da, eta amaika urte ditu.

Niretzat oso lagunkorra da zeren beti laguntzen dabil. Dibertigarria da, jangelan batez ere. Langilea da lan asko egiten duelako gelan. Artista da ere oso ondo marrazten duelako niretzat.

Berak eramaten duen arropa argia da eta marrazkiak eramaten ditu..

Pertsona honek dituen zaletasunak hauek dira: saskibaloia, eskiatzea, dantza egitea eta abestea.

TOKIA


Nik aukeratu dudan tokia parisen dago. Handia da eta jende asko joaten da. Hegazkinez eta trenez joaten da jendea, baina batzuetan jendea kotxez joaten da.

Atrakzio asko daude han. Ni joan nahiz 7 urtekin eta hor 8 urte bete nituen eta panpin bat oparitu zidaten. Nire amona 50€ eman zizkidan.




disneyland paris bilaketarekin bat datozen irudiak




Egilea: Maddi

Taldea: horia