Sentsazio zirraragarria-Igeldo



Horia, 3. zikloa.

           SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

Lehengo urtean nire gurasoak eta ni etxean aspertutak geunden, eta pentsatu genuen Igeldora joatea. Ideia ona zenez, kotxea hartu eta Igeldora igo ginen.


Jende asko zegoen eta nola ez, betiko atrakzioak zeuden. "Montaña Suizara" igo nintzen eta puskatuko zela  zirudien, uf!, ze apuroa! Bakarrik hiru kurba zeuden,oso motza zen, baina asko disfrutatu nuen eta ondo pasa nuen. Atzean bi nexka zeuden eta denbora guztian builaka zeuden: Aaaaaaaaaaaaa! Bukatu zenean berriro igo nahi nuen, bainan nire gurasoek esan zidaten beste leku batean igotzeko.

Lehenengo hontz bat zegoen eta joan ginen hontza ikustera. Haserre zegoela zirudien, oso aurpegi txarra zeukan.

Pentsatu nuen beldurrezko etxera sartzea, nire aita nirekin etorri zen, nik  bakarrik ez nuelako nahi. Sartu ginenean dena oso beldurgarria zen, baina dena gezurrezkoa zen. Ni  asko beldurtu nintzen eta atera nahi nuen. Nire aitari esan nion azkar joateko, atera nahi nuelako. Nire aita polikiago joaten  zen  eta negar egiten hasi nintzen. Bukatu zenean nire gurasoei esan nien ez nintzela inoiz berriro sartuko.



PARQUE DE ATARACCIONES IGUELDO bilaketarekin bat datozen irudiak



Egilea: Lucia R.
Horia, 3. zikloa