DESKRIBAPENA (LEKUA)


DESKRIBAPENA  (LEKUA)

Ez dakit non nagoen ezta nola etorri naizen honera, bakarrik dakit hemen oso gaizki usaintzen duela.

Oso gaizki nago hemen ahotik arnastatu behar dut bestela oso oso gaizki usainduko dudalako.

Leku hau oso handia da eta gorantz begiratzen badut argi pixka bat ikusten dut.
Gendea pasatzen eta hitzegiten entzuten dut eta oihukatzen hasiko naiz ea entzuten nauten eta hemendik atera. Ez naute entzuten, ez dakit zer egin orain.

ALCANTARILLAS bilaketarekin bat datozen irudiakIdeia bat bururatu zait, paretatik igotzea!! Paretatik igotzen hasi naiz baina naska asko ematen dit.
Hemen barruan denetarik dago: Platano baten azala, sagar puxka batzuk, klines bat,...

Leku hortatik ateratzea lortu dut eta orain dakit non nengoen.

Zuek dakizue non egon naizen?



EGILEA: ANNE ESCRIBANO

TALDEA: HORIA

MAILA: 6. MAILA