Sentsazio zirraragarria

                                        Sentsazio zirraragarria

                                         Euriaren gauza txarrak



Egun batean, ia Donostian bizi nintzenean, parke batean nengoen, euria hasi zuen eta ume denak etxera joan ziren. Bakarrik geratu nintzen, etxera joatea pentsatu nuen baina giltzak ez nituen hartu eta nire aita lo zegoen, mugikorrak komunikatzen eman zidan, watsap-eko mezuak ez zitzaizkion iristen...

Orduan, pentsatu nuen nere etxe ondoko kebak-era joatea, ``lebato´´ bat eskatu nuen eta nere aita nere bila  jeitsi zen baina ez nuen ikusi. Gero, lagun batzuekin aurkitu nintzen eta nire aita aurrean zegoen. Lagunak bakarrik utzi eta nire aitarengana joan nintzen baina  nere aitak ez zituen giltzak hartu. Orduan, nire izebari deitu nion eta Azpeitiatik Donostira etorri zen atea irekitzeko.




                                           Egilea: Iker J.
                                           Taldea: Morea 
                                               3.Zikloa