Sentsazio zirraragarria

 

                  Sentsazio zirraragarria

-Gaur osteguna da eta eskolatik bueltatzean nire gurasoak eserita zeuden eta haserre edo triste aurpegi batekin, baina zer gertatu da? Bat batean aitona hil dela esan didate. Nola sentitu behar nintzen? Negar egin behar nuen? Negar egin eta bizitzarekin aurrera jarraitu behar nuen? Edo zer arraio egin behar nuen?

-Aita amonarekin arratsaldean paseatzera joan den bitartean ama eta biok besarkada oso handi bat eman dugu. Aita bueltatu denean zerbait arraroa zekarren Sorbalda gainean. Aitak txakurkume bat oparitu zidan eta aitona ez galtzeko zela esan zidan.

 Eguna bukatu eta ohera joateko ordua da baina gurasoek esan didate eta orduan pozik jarri naiz baina, Zergatik da? Esan Zidaten ez nuela joan beharrik, nahi banuen ahal nintzela joan amonaren etxera bazkaltzera. Hurrengo egunean eskolara joan nintzen eta bueltatzerakoan aitonaren gauzak oparitu ZiZkidaten: erlojua, albumak...


 

Egilea: Miren

Iruzkinak