Sentsazio Zirraragarriak

                            SENTSAZIO ZIRRARAGARRIAK

Itsasoan nengoen, txalupa batean. Hondartza eta mendi batzuk ikusten nituen, oso polita zen. Siesta bat bota nuen.

Siesta eta gero urduri jarri nintzen, ez nituen hondartza edo mendiak ikusten, GALDUTA NENGOEN!!!!! Bapatean zerbait mugitzen zen txaluparen azpian...MARRAZO BAT ZEN!!!! Momentu horretan beldurra  handia sentitu nuen eta gorputz osotik hotzikara sentitu nuen, uste nuen marrazoak jan egingo ninduela. 

Orduan itsasontzi bat ikusi nuen. Nire indar guztiekin oihuka hasi nintzen. Azkenean itsasontzikoek entzun zidaten eta nere bila etorri ziren.

Oso pozik nengoen eta esan nien etxera eramateko.       

Egilea: Maia W   Talde: Arroxa

COMO CONSTRUIR UN BARCO | Web Oficial EUROINNOVA
                                                                                      

 

Iruzkinak