NIRE LEHENGUSUA JOAN ZEN ETXERA

                                 NIRE LEHENGUSUA JOAN ZEN ETXERA. 

馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤馃憤

Egun batean nere lehenengo eskubaloiko partidua Bidebietan izan zen, Aitor ikastolaren

kontra izan zen eta irabazi genuen. Bukatu genuenean joan nintzen Intxaurrondora eta 

gero jolasten hasi ginen. Gero galdetu nion Arritxuri, nire amari, ea ahal nuen joan nere le-

lehengusuarekin lo egitera eta nere amak esan zuen baietz. Urko, nire lehengusua, eta ni

igo ginen kotxera. Bitartean, jolasten genuan pikatxura  eta Urko eta ni 

irabazten genuen denbora guztian.

 

Iritsi ginenean etxera Switchera jolastu genuen eta FiFa jolastu genuen, eta Urko eta ni

nire amaren kontra irabazi genuen eta berriro, eta berriro... Gero aldatu ginen: Ni eta nire

lehengusuarekin nire aita eta nire anaiaren kontra, eta, irabazi genuen berriz!!!


Hurrengo egunean joan ginen skate-park batera eta truko batzuk egin nituen. Honen on-

dorioz abiatu ginen nere izeba eta nere ama eta han geratu ziren trukoak egiten eta joan

ginen tabernara. Nik "perrito caliente" bat eskatu nuen. Jan genuen janaria, joan ginen korrika. truko bat egin nuen eta mina hartu nuen, horregatik triste egon nintzen  eta negar pixka bat egin nuen. Gero bueltatu ginen eta lo egin nuen. Egun ederra pasa genuen.

                              AMAIERA

EGILEA: Ander F.



Iruzkinak