sentsatzio zirraragarria

 SENTSATZIO ZIRRARAGARRIAK 

 Lanera iristen nago, gaua da: 5:30am sekuritate kamara pila bat daude. Sabicoko langileak dena ikusten daude.

Lanera iristen nago: gutxi gora-behera 5 metro gelditzen zaizkit atera iristeko eta bat-batean... kanka! kotxeak errepidetik ez ateratzeko pibote batekin leku nobleetan ematen naiz eta lurrera erortzen naiz. Baina Sabicokoek dena ikusi dute... 

 Lanean nago, paperak leku batetik bestera eramaten eta mugikorrera notifikazio bat iristen zait, Sabicokoa da, nire bideoa internetera igotzeko baimena eskatuz. EZ jartzen duen tokia sakatuko dut baina lurrera erortzen naiz eta nahi gabe BAI esaten duen botoia sakatzen dut.

Korrika joaten naiz Sabicoko eraikinera, baina Duchas Miguel Angel esaten duen kamioi bat gainditzen nau eta hiltzen naiz.

 Egilea:Iker.M

Taldea:Horia

Maila:3. zikloa

 EMPLEO :: HERRAIZ

Iruzkinak