Txakurrak


               Txakurrak

 

Egun hori larunbata zen.Futboletik bueltatu nintzen. Etxean aita, ama eta amona zeuden, eta triste zeuden.Galdetu nien zer gertatu zitzaien eta esan zidaten nire txakurra hil zela. Triste jarri nintzen eta nire logelara joan nintzen. Hasi nintzen pensatsen guzti hori egun batean bukatuko zela.


Hurrengo egunean Pagolako skate parketik bueltatu nintzen. Panpin bat neukan nire txakurra gogoratzen zidala eta hasi nintzen negarrez. Atean kutxa bat zegoen eta aitak esan zidan irekitzeko. Barruan beste txakur bat zegoen!!! Piskat poztu nintzen baina gero berriro negarrez hasi nintzen zeren nire txakurra gogoratzen zidan.


Baina konturatu nintzen nire aurreko txakurraren antza handia zuela, pozik jarri nintzen berriro zeren bestearen berdin jolasten zuen eta bere ilea iluna du eta horregatik deitzen da Ilun.

                                                                 

                                                                         Amaiera

Egilea: Alain



Iruzkinak