Sentsazio Zirraragarria

 

 SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

Mugikor baten barruan nago eta ez dakit nola iritsi naizen. Tik Tokera sartzen naiz eta Tik     Toker asko ikusten ditut. Harrituta nago gauza asko daudelako, baina zalantzan nago zer pasatzen den bideojoko batean sartzen banaiz. Beldurrez Minecraftera sartzen naiz eta baliabide guztiak hartzen ditut.

Geroago konturatu naiz gauza batetaz, zer pasatzen da hiltzen banaute? Orain beldurra daukat gaua delako. Etxe bat dut eta ohea lo egiteko. Hurrengo egunan Minecraftetik atera nintzen.

Gero watshappean sartzen naiz nire lagunei abentura kontatzeko, baina ez didate sinestu. Oso arraroa da, geroz eta beldur gehiago daukat.Pubg mobilera noa eta hil ninduten. Orduan konturatu naiz amets gaizto bat zela.

Martin, 3. zikloa eta talde berdea.
Los 11 teléfonos más baratos compatibles con WhatsApp que puedes comprar

Iruzkinak