Sentsazio zirraragarria

 Sentsazio zirraragarria 

Polroomer Mago. Ez dakit nola sartu naizen hemen. Denak uretan daude soinu arraroa dago.

 Pixkanaka ura igotzen da,  beldurtuta nago. Ez dut ezer egiten, hiltzen naiz. Ura nire leporaino  iristen zait baina ate bat ikusi dut.

Sartu naiz ate horretan. Orain soinu gehiago entzuten dut. monstro bat dago ere hil nahi dute. Berriz beste ate bat ikusi dut oraingoan gorria dena.

Sartu naiz, baino orain ez dut ezer ikusten. orain entzun  dezaket askoz gehiago. Hemen ere monstruo bat dago baina bera itsua da. Ezin dudanez ikusi ez dakit non dagoen atea. 

2 urte pasa dira iritsi nintzenetik. Ez dakit zer egin, beldur asko dut. Pareta ikutzen dut. beste ate bat dut! Sartu naiz ate horretan.

Bat-batean etxean nago. (Gertatu dena nire lagunei kontatu diet). Beraiek bakarrik ordu bat pasa dela esan didate. Nik uste nuen 2 urtez egon naizela. Inportanteena orain etxeran nagoela da.

Markel, berdea, 3. zikloa


Iruzkinak