SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

 

                            SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

-Egun batean kalean nengoela, nere aitak 2 futboleko sobre erosi zizkidan.Sobre bakoitzean 6 karta etortzen dira eta karta onena "Balon de oro" deitzen da.

 

-Lehenengo sobrean ez zitzaidan karta onik tokatu, baino bigarrenean, Le
Wandoski balon de oro atera zitzaidan! Oso pozik jarri nintzen eta telebista ikustera joan nintzen.

 

-Telebista ikusi eta gero nire album-aren bila joan nintzen, baino ez nuen aurkitzen! Oso urduri jarri nintzen, nere aitari galdetu nion non egongo litzaken albuma, baino berak ez zekien non zegoen.

 

-Lasaitzeko nire anaiarekin futbolera jolasten hasi nintzen.Momentu batean baloia nere anaiaren logelara sartu zen eta ni joan nintzen baloiaren bila. Logelan sartu nintzen eta hor albuma zegoen. Oso pozik jarri nintzen.



EGILEA:Jon D.

Iruzkinak