Sentsazio zirraragarria

                                           Sorpresa zirraragarria

 Kaixo: gaur kontatuko dizuet zer gertatu zen nire urtebetetze batean.Ni esnatu nintzenean etxean ez zegoen inor. Orduan ordu erdi eta gero bueltatu ziren eta restaurante batera eraman ninduten.

Gero ordu bietan nire amak nire ilobarekin jolasteko esan zidan. Etxera bueltatzean nire familiak sorpresa bat eman zidan, bostak ziren, nire ama, arreba, ilobak eta nire koinatua buelta bat ematera joan ginen.

Eta buffet libre batera afaltzera joan ginen, ordu bat eta gero bideo-joko gela batean egon ginen eta nola fitxa gehiegi neuzkan  lanpara eraman nuen.

                                               

Lanpara hori etxean daukat gordeta. Gauetan erabiltzen dut nire lehengusinarekin pijama festak egiteko. Nire ilobak beste bat dauka, baina handiagoa. Egun oso berezi izan zen eta oroitzapen oso onak dauzkat. 

Egilea: Asier

Iruzkinak