Urtxintxaren sekretua

       URTXINTXAREN SEKRETUA

 Parketik nenbilen eta urtxintxa bat topatu nuen.

-Aizu!-esan zidan. -Nahi al duzu nire sekretua kontatzea?

-Ez!-erantzun zidan, zure sekretua kontatzen badidazu

sekretua izateari utziko dio.

-Lasai, badakit zuk ez diozula inori kontatuko eta.

Eta urtxintxak bere sekretua kontatu zidan.

Urtxintxak gero zuhaitz batera igo zen eta bere etxea zela esan zidan.

Gero lo gelditu zen. Esnatu zenean gaua zen. Ni etxean nengoen baina 

urtxintxa nire etxera etorri zen. Urtxintxarekin jolastu nuen eta jolasten 

lo gelditu ginen. Hurrengo egunean berriro parkera joan nintzen eta 

urtxintxa topatu nuen, Eta urtxintxak nire gainean salto egin zuen, gero ni 

etxera joan nintzen eta urtxintxa nire atzetik joan zen. Urtxintxak jan nahi 

zuen, Janaria eman nion. Oso gozoa zegoela esan zidan. Gero berriro jolastu 

ginen. 5 ordu pasa ondoren   nik gosea neukan, afaldu genuen eta oso gozoa zegoen janaria.

 Urtxintxa etxera joan zen eta ni lotara joan nintzen. Esnatu 

nintzenean urtxintxa nire ohean zegoen eta nire ama konturatu zen. 

 

 

                                   Egilea: Cristian

Iruzkinak