Sentsazio zirraragarria- Unai horia

 

Sentsazio zirraragarria

              馃槉Veneziara joan nintzenean馃槉

 

Udara batean nire familia eta nik trena hartu genuen Veneziara joateko. Ni oso pozik nengoen Veneziara joango nintzelako. 50 minutu geroagok, azkenean iritsi ginen. Guk itsasontzi bat hartu genuen tour moduko bat giteko. 

 

Jeitsi ginenean "San Marko" plazara joan ginen. Super polita zen!! Hori ikusi eta gero paseo bat egitera joan ginen. Ordu batzuk geroago Mc Donalds batera joan ginen, ze gosea nuen!! Naggets batzuk eta patata frijitu batzuk jan nituen. Gero beste gauza batzuk ikustera joan ginen. Gaua iristen ari zen eta nik ez nuen joan nahi. Azkenean izozki bat jan genuen eta trena hartzera joan ginen.

 50 minutu eta gero berriro Rivan (Italia) geuden. Kotxea hartu genuen eta gure hotelera joan ginen. Pizza afaldu genuen eta gure hotelera joan ginen. Hura egun zoragarria!!!!

AMAIERA 


Egilea: Unai

TALDEA: Horia

MAila: 6. maila


 

Iruzkinak