Mundiala Qatarren

 Mundiala Qatarren

Orain kontatuko dizuet uda honetan gertatu zitzaidan abentura bat. Abentura hau hasten da abuztuaren 6ean nire amonaren etxean(Madrilen). Futbolean jolasten ari nintzen, bat batean pertsona bat etorri zen eta galdetu nion ea zein zen. Berak esan zidan ikuskari bat zela eta nahi zuela nik fitxatu Espainako selekziorako. Esan nion itxoiteko eta hunkituta joan nintzen amonaren etxera.

 Galdetu nion nire amari eta...¡Baietz esan zidan! Berriro esprint bat egin nuen zelaira jaisteko. Zelaian nengoen esan nion ahal nuela jokatu mundiala Qatarren. Abuztuaren 8an hegazkin batean igotzen ari nintzen Espainako selekzioarekin Qatarrera joateko.Mundiala hori irabazi genuen.

Mundiala irabazi eta gero CR7 gonbidatu zidan bere etxera egun batzuk lo egitera. Bere etxean jarrera ona eduki zuen nirekin, oso ondo pasa nuen bere etxean gainera nire amari eta niri Ferrari bat oparitu zigun. Uda hori hoberena izan zen.

          Amaiera  

 

Mundial Qatar 2022: fecha de inicio, horarios, canales de TV, fixture  completo, partido inaugural y todo lo que necesitas saber sobre la Copa del  Mundo | Brasil | Argentina | Francia |

 

Egilea: Pau
Taldea: Gorria
Maila: 5. maila


Iruzkinak