Eskutitz formala

 ESKUTITZ FORMALA

Hezkuntza saila jangela
Andia,13.20004 Donostia
Donostia,2023ko urriaren 20an idatzia


Hezkuntza saileko jauna-andre agurgarriak. 
6. mailako ikaslea naiz eta zuengana jotzen dut nire iritzia emateko. Asteazkenean ogi integrala jartzeari buruz.
Nire lagunei eta niri ez zaigu ogi integrala gustatzen. Ogi integrala jartzen duten bakoitzean, gutxienez bost barra ogi botatzen dituzte, ez ditugulako jaten. I.An proposatu zuten baina konturatu ginen zuen esku zegoela ogi integrala jartzearen eta gustatuko litzaiguke ketzea. Iruditzen zait jangelan jartzen duten janaria oso orekatua eta gorputzerako osasungarria dela, beraz ogi integrala ez da oso beharrezkoa. Naiz eta osasungarriagoa izan, lortzen duzuen bakarra da guk ez jatea eta zaborretara botatzea.
Beraz gustatuko litzaidake ogi integrala kentzea.
Espero dut nire eskaera kontuan hartzea.
Adeitasunez agurtzen zaituztet.


IZENA:Martxel C.
TALDEA:Berdea 
MAILA:2. zikloa



Iruzkinak