eskutitz formala

 

ESKUTITZ FORMALA

                                                                   Udane Frias      Susana

                                                                   6.Gorriak   Amara Berri

                                                                   Morlans

Ni Udane naiz, 6.mailako ikaslea eta proposamen bat aurkeztuko dizut.

Zuzendari andrea:

Nik eskatzen dudana Morlansen ostiraletan musika jartzea da. Nire uztez musikak asko animatzen du, beraz iruditzen zait musika entzutea ona dela. Ferreriasen musika jartzen dutela esan didate eta nire uztez Morlansen ere musika jartzea egokiena dela. 


Nire uztez ideia ona litzakete aurreko urteko ideia bat berreskuratzea. Aurreko urteko ideia da musika biltzeko paper bat pasilotan jartzea eta ikasleak bertan proposamenak idaztea.


Aste osoa pasatzean, eta ostiralean oso nekatuta gaudenez, musika asko animatuko gaituela uzte dut.


Beraz, ostiralean musika jartzea eskatuko nizuke.


Besterik gabe, adeitasunez agurtzen zaitut

EGILEA: Udane

TALDEA: Gorria

MAILA: 3.ziklo


Iruzkinak