Egun ahaztezina


 Egun ahaztezina

Dena haste da egun batean bururatu zitzaidala saskibaloiko talde batera apuntatzea. Talde hori Easo basket zen. Lehenengo egunetan entrenamenduak oso gogorrak iruditu zitzaizkidan baina ohitu nintzen. Egun batzuk pasa ondoren taldeak egin zituzten. Taldeak ("A" Adarra eta "B" Txindoki) eta ni Adarran nengoen.


Bi hilabete pasa ziren eta entrenatzaileak esan ziguten txapelketa batera gonbidatu gintuztela. Ni oso pozik nengoen zeren nire lehenengo urtean txapelketa batera joango nintzen Sabadellera! zazpi  ordu ziren baino ni gurasoekin joango nintzen. Egun bat geratu nintzen gurasoekin hotel batean eta hurrengo egunean bi partida jolastu behar nituen baino oso onak ziren eta galdu genituen partida guztiak. Hotelean janari pilo bat geneukan logelan baino bueltarako gorde genuen.


Bueltan autobusean joan ginen eta gelditu ginen bazkaltzera bokadilo batzuk.

Egilea: Jon
Taldea: Horia
Maila: 3.ziklo



Iruzkinak