Etorkizuneko laguna

 Etorkizuneko laguna

Bazen behin Ainara izeneko ume bat Amara berri Morlans eskolara joaten zena. Berak zeuzkan lagunak ez ziren oso bereziak,ez ziren hain lagunak. Besterik gabe beraiekin egoten zen.Egun batean eskolatik ateratzerakoan galduta zegoen mutil bat ikusi zuen eta zer bilatzen zegoen galdetu zion, eta mutilak Hala esan zion:

-Ba ezer ez bakarrik guztia oso zaharra dela-harridura aurpegiarekin. Ainarari oso arraroa iruditu zitzaion Las Vegasen bizi zelako nongoa zen galdetu zion:

-Ez galdetu nongoa naizen baizik noizkoa naizen-esan zion,Ainara oso harrituta geratu zen eta hurrengo egunean eskolako atean geratzeko galdetu zion galdetu zion Ainarak. Mutilak baietz esan zion eta Ainara korrika joan zen bere etxera. Hurrengo goizean Ainara lehengo saioan zegoenean aurreko eguneko mutila ikusi zuen eskolako leihoetan espiatzen eta joateko esan zion eskuekin,baina ez  zen joaten eta Hirugarren Saioan joan zen.

-Eskolatik atera eta mutilari segituan hasi zitzaion galderak egite adibidez: zergatik zeuden niri begiratzen leihotik ? zergatik ez zinen joaten eta zergatik dituzu nire irakaslearen galtzerdi berdinak? 

-Nola?-galdetu zuen mutilak.-Bai-esan zion Ainarak, baina niri ere arraroa iruditzen zait munduan bakarrak zirela esan zigulako. -Alaxe da esan zuena mutilak,bai bakarra da nire amak egin zituen.Orduan horrek esan nahi du zure irakaslea nire ama dela!!!!!

-Orduan elkarri izena galdetu zioten eta Gorkak, mutilak,etorkizuneko Las Vegasen bizi zela asaldu zion. Kezkatuta zegoen denboraren makinan etorri zelako eta orain beste bat egin behar zuen bueltatzeko. - Zurekin joan naiteke?-Galdetu zuen Ainarak -bai- baina denbora makina eraiki behar dugu. Eta biok makina egiten hasi ziren.Egin zutenean bidaiatzen hasi ziren, eta Gorkak esan zuen agian luze egingo zitzaiola bidaia Ainarari. Ainarak Gorkaren amari buruz galdetu zion eta Gorkak hau azaldu zion: -Ba nire ama hil zen ni jaio baino lehenago zure mundua ni bizi naizen garaia baina 12 urte lehenago eta nik 9 urte ditut,horren esan nahi du nire ama, zure iraslea ez dagoela hilda zure garaian eta nahi nuen berriro bueltatu nire amari hartzera eta nirekin eramatera.

Iritsi eta gorkaren etxera joan ziren. Gorkak bere aita aurkeztu zion-au Eneko goia zen. Bere txakurra ere aurkeztu zion:Robouau.-Orduan zu Gorka goia zara- esan zuen Ainarak eta arratsalde guztia egon ziren Robouauekin jolasten eta ordua aliatu zen Ainara joateko.Denbora makina erabaki zuten eta bidaiatu zuten. Ailegatu zirenean Ainarak bere etxera joan zen eta Gorkak bere ama eraman zuen etxera eta eskolara beste irakasle bat etorri zen. 

 


 


Egilea: Elene

Taldea: Morea

Maila:2.zikloa

Iruzkinak