Txorkatila ireki nuen eguna

               Txorkatila apurtu nuen eguna


Udako lehen astean, nere etxe azpian futbolean jolasten ari nintzen nere lagun batekin, Adame izenekoa oso ondo pastazen ari ginen baina momentu batean ez nengoen momenturik onenean.


Une batean baloia ez ikutzean jolasten ari ginen eta momentu batean Adamek baloia oso urruti bota zuen eta ni joan nintzen baloiaren bila. Esan nion Adameri pase luze bat egingo niola. Pasea egiteko momentuan, ez dakit nola kolumna bati ostikada bat eman nion. Begiratu nuen hanka eta hezur pixka bat ikusten zen, dena irekita neukan eta odolez beteta neukan txorkatila.

 

Eraman ninduen nere aita eskuz frogara. Hor begiratu zidaten txorkatila eta esan zidan Adamaren amak puntoak jarri beharko nituela baina nere aitak esan zuen ez nuela behar sendatu zidaten txorkatila. Esan zidan nire aitak gau horretan edredoirik gabe lo egin beharko nuela.

 

Egun batzuk pasa eta gero ez zen notatzen asko.

Eskerrak!

 izena: eneko a. 


maila: 3. zikloa

taldea: laranja




Iruzkinak