Sentsazio ziraragarria

 Sentsazio ziraragarria

 besoa puskatu nuenean

Egun batean esnatu nintzen eta eskolara joan nintzen. Jolas garaian futbolean jolasten aritu nintzen.


Hasi nintzen futbolean jolasten eta lagun batek hartu zuen baloia. Nik korrika asko egin nuen hartzeko baloia. Iritsi nintzenean baloia saiatu nintzen hartzen baina zapaldu nuen baloia eta erori nintzen. Eror nintzenean besoarekin erori nintzen eta min handia neukan besoan, jangelako orduan iron enez monitore bat etorri zen  niregana. Monitorea izotza eman zidan eta egon nintzen klase batzuk izotzarekin.


gero nire amona etorri zen nire bila eta hospitalera joan nintzen. Hospitalean erreadiografia bat egin zidaten eta esan zidaten besoa puskatuta neukala. Orduan eskaiola bat jarri zidaten.


Egilea: Nora

Taldea:horia

Maila:3.ziklo

Iruzkinak